Well,-dynotesting will show the numbers,but this delivery to Mr.Lokdam and Mr.Riishede from "Hot VW's by Brorsson" surely have some potential !! 2387 ccm and 2332 ccm( "The Knight of Denmark" ) for these gentlemen :) Engine specs. in comments below.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Lokdam's 2387 :
ReplyDeleteGene Berg 86mm krumtap med wedgematet swinghjul
Carrillo plejlstænger fra Gene Berg
Ny blok fra Gene Berg isat alubøsninger i lyfter hullerne
FK 46 Knast med Magnum ligeskåret knast hjul
Udo Becker letvægts lyftere
Gene Berg vippetøj 1:1,4
Gene Berg stødstænger
CB Wedgeport toppe isat 46mm Manley ventiler udført af Udo Becker
Gene Berg korte IDA manifolder, match portet af Udo Becker
48IDA med 42mm venturier.
Gene Berg 30mm oliepumpe
Gene Berg oliesump, den brede model
Lange 94mm Jay See cylindre.
A 1 Sidewinder 1 3/4 udstødning
Kompl. MSD tændingsanlæg med med digital 6 box
Og Setrap oliekøler med elblæser
Riishede's 2332 :
ReplyDeleteKrumtappen er en Original 84mm Scat, med wedgematet nyt Scat svinghjul, mener det er 6kg.
Stempler/cyl 94mm er Cima, plejlstængerne er 5,5" Scat H-beam og alt er afballanceret til racer spec.
Blokken er en "gammel" industrimotor fra 1973, der har kørt 1 time!
Lyfterne er Udo Becker, den lette udgave. Knast er FK46 med Magnum lige skåret tandhjul.
Topstykkerne er JPM MS230, 48 x 37,5 ventiler og med Johannes 5 boltede vippetøj 1,4:1
Stødstængerne og remhjul er Gene Berg
48 IDA, 42mm venturi
MSD tændingsanlæg
A1 sidewinder 1 3/4"
Koblingen er Kennedy stage 2